PDA

Ver la versión completa : Posible pack DLC de Monster Hunter 3 Ultimate

ricardo2001
17th September 2012, 11:26
De momento no tiene previsto ningún pack físico que contenga las versiones de 3DS y Wii U juntas, pero si están estudiando la posibilidad de ofrecerlo en formato descargable.

Svensson on any bonus content not seen in the original Japanese Tri G release and the possibility of some sort of bundle for the Wii U/3DS games…

“There are some subtle differences in feature set of Ultimate (like the ability to transfer saves from 3DS to Wii U) from the original Japan release of 3G, but game content should be identical.

“There won’t be a hard bundle of the games, but I’ve been speaking with Darin about providing some sort of soft bundle purchase option within the Capcom Store. Don’t hold me to it yet as we’re still pushing the pencil around but we’ll see what we can do.”

Estaría bien que al comprar la versión Wii U nos dejaran la versión 3DS por un precio modélico (por ejemplo 10 Euros, como mucho), pero no se yo si se portarán tan bien.

_~lee~_
17th September 2012, 13:05
Pues me toca los huevos. Ahora en WiiU ya tienen un comprador menos. Para mi la principal es 3DS y si con la de 3DS me dieran un pack o un descuento para la de WiiU si, así no.